piątek, 26 lutego 2010

Marazm smarazm


Zdecydowanie musze zmienic sposob odzywiania i styl zycia. Jestem nieustannie zmeczona, nie mam na nic sily i motywacji do dzialania. Pije za malo wody a za duzo herbaty. Zle sie czuje ogolnie, a w dodatku przytylam. Trzymam sie ciagle mysli, ze po przeprowadzce do DrugiegoMiasta diametralnie zmieni sie sposob mojego zycia. Mam nadzieje, bo strasznie mnie drazni juz to wieczne otepienie i niemoc psychoczno-fizyczna.
Poza tym jestem w przyslowiowej dupie w kwestii postepow z praca magisterska. Co prawda wybieram sie jutro do MiastaEdukacji z racji zajec. I mam zamiar spedzic w bibliotece minimum 4h. Ale i tak na mysl o skleceniu najprostszego sensownego zdania przechodza mnie dreszcze obrzydzenia. Oh Ah.. Alez ja bym juz chciala miec to za soba! Piekna wizja uwolnienia sie od tego ciazaru edukacji:D
Z Moim Przyszlym Mezem tez sie jakos nie mozemy dogadac. Jego przytlacza praca w DrugimMiescie a mnie moj marazm. Nie widzielismy sie od poniedzialku i ten weekend rowniez odpada bo musze byc w instytucie. Moze w przyszlym tygodniu uda mi sie pojechac do DrugiegoMiasta i jakos przyspieszyc sprawe przeprowadzki.

6 komentarzy:

poziomka pisze...

cóż za nick! Ha, będę czytać cię owco!
Beeeeeeeee

Poziomka

owca z pokrowca pisze...

Hej Poziomko:) Witam w swoich skromnych progach zatem:):)

Anonimowy pisze...

Pozdrawiam Cię Owco i miło mi że mnie odwiedziłaś.
Teraz i ja będę odwiedzać Ciebie.

Agnieszka.

inklinacja pisze...

niestety, zimą mamy wolniejszą przemianę materii i więcej jemy. ja też przytyłam, ale mam nadzieję, że wyprawy na rowerach z mężem wiosną pomogą mi zrzucić parę kilo;)

owca z pokrowca pisze...

Witam Agnieszke i Inklinacje:)
Otoz wlasnie, tez sie kurczowo trzymam tej mysli ze wiosna wszystko zmieni, no i doda motywacji do dzialania:)

Anonimowy pisze...

Coraz częściej też myślę o tym żeby zmienić sposób odżywiania,robię przymiarkę do diety wegetariańskiej nie wiem co z tego wyjdzie.Troszkę będzie mi brakowało w tej diecie
ryb które bardzo lubię.


Agnieszka.

Prześlij komentarz